Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 09:51:31 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/09476 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Sauga alevik, Hirvela tn 1// 1a// 1b// 
Hirvela tänav// Rabaveere tee 2// 3// L1, Pärnu maakond, Tori vald, Sauga 
alevik, Hirvela tn 1b// Hirvela tänav// Rabaveere tee L1 
(Sidekanalisatsioon, Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: rajatiste teostus (paiknemine)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27130930>  (menetlus nr: 
453229), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIS PUUST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister